Mietteitä äitienpäivän alla

 


Vuosittain tulee päivä, jolloin tunteet ovat erityisen herkässä.        

Äitienpäivä.

Olen kiitollinen ajasta kun mummoni olivat elossa. He opettivat minulle, mitä on isoäidin rakkaus.💓

Olen kiitollinen siitä, että minulla on äiti, joka ei koskaan lapsiaan hylkäisi tai kääntäisi selkäänsä. Minun äiti on se, j
onka luokse voin aina mennä, vaikka olisin tehnyt mitä tahansa. Äiti sanoo aina: kyllä kaikesta selvitään.
Ja on selvitty. 
 








































Olen  surullinen niiden ihmisten puolesta, joilla ei ole elämässään ollut mukana äitiä tai ovat hänet menettäneet. 
Olen surullinen niiden ihmisten puolesta, jotka eivät saa olla äitejä vaikka haluaisivat tai olisivat halunneet. Haluaisin, että sen mahdollisuuden saisivat kaikki, jotka sitä haluavat.

Ajatuksissani ovat myös he, jotka ovat joutuneet äitiydessään pahimpaan mahdolliseen tilanteeseen menettäessään lapsensa.
Kunnioitan myös ihmisten päätöstä olla haluamatta olla äiti, on elämää ilman äitiyttäkin. 

Olen kiitollinen siitä, että sain lahjana 2 lasta, joiden myötä sain elämäni arvokkaimman tehtävän-olla äiti. Tehtävä ei ole ollut helppo, mutta ei sen varmasti ole tarkoituskaan ollut.   

Olen myös kiitollinen siitä, että lapsillani on mummot ja hekin saavat kokea tuon isoäitien rakkauden.


Nautitaan kaikki äidit päivästämme sunnuntaina.


Kommentit