Kuka minä olen?

Olen 40 vuotta tänä vuonna täyttänyt nainen. Olen mennyt naimisiin 4.9.2021 elämäni rakkauden, elämäni miehen kanssa. Meillä on uusioperhe, johon kuuluvat minun kaksi lasta ja Mikon kaksi lasta. Lapset ovat iältään 9-16 vuotiaita. Vauhtia ja toimintaa perheessämme kyllä riittää 😊

Olen ammatiltani sairaanhoitaja, mutten ole kyennyt sairauksiltani työtäni tekemään vuosiin. Vuonna 2018 minulla diagnosoitiin sairaus nimeltä HAE, jossa C1 inhibiittori on normaali, erittäin harvinainen kudosturvotussairaus. Menetin terveyteni työssä ollessani sairastuessani vaikeasti sisäilmasta. 

Rakastan sisustamista ja DIY projekteja. Minulla ja meillä on paljon ystäviä ja perheet tukenamme. 

Hevoset ja hevosharrastus kuului vuosia lapsuudessa ja nuoruudessani perheeseeni, mutta allergioiden vuoksi jouduin hevosista luopumaan. Nyt taas haaveilen elämästä hevosten parissa. 😍




Kommentit